-
Urząd wojewódzki
- Dane teleadresowe
-
Wydziały
- Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
- Wydział Finansów i Budżetu
- Wydział Infrastruktury
- Wydział Prawny i Nadzoru
- Biuro Dyrektora Generalnego
- Wydział Kontroli
- Wydział Nieruchomości, Rolnictwa i Środowiska
- Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
- Biuro Administracji i Logistyki
- Biuro Wojewody
- Wydział Rozwoju i Współpracy Terytorialnej
- Państwowa Straż Łowiecka we Wrocławiu
- Wojewódzka Inspekcja Geodezyjna i Kartograficzna
- Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Zespół Audytu Wewnętrznego
- Dyspozytornia Medyczna
- Wydział Zdrowia
- Wydział Polityki Społecznej
- Prawne podstawy działalności
- Statut, Regulamin
- Majątek urzędu
- Budżet Wojewody
- Administracja
- Delegatury Urzędu
- Oświadczenia o stanie majątkowym
- Regulamin używania kart płatniczych
- Sprawy do załatwienia w urzędzie
- Dziennik Urzędowy i Akty prawne
- Rejestry, ewidencje, archiwa
- Kontrole i audyt wewnętrzny
- Zamówienia publiczne
- Ogłoszenia
- Obwieszczenia
- Programy
- Praca w DUW
- Dostęp do informacji publicznej
- Koordynator dostępności
Samodzielne Stanowisko ds Planowania Budżetu, Finansów oraz Kontroli
Samodzielne Stanowisko ds Planowania Budżetu, Finansów oraz Kontroli
wakat
Do zadań realizowanych na Samodzielnym Stanowisku do Spraw Planowania Budżetu, Finansów oraz Kontroli Wykorzystania Dotacji należy:
- Sporządzanie projektu budżetu Wojewody oraz układu wykonawczego w zakresie działania Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej;
- Kontrola prawidłowości wydatkowania środków z dotacji budżetowych na zadania z zakresu geodezji i kartografii;
2a) prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem powiatom dotacji na realizację zadań zleconych z zakresu administracji rządowej, w tym na utrzymanie stanowisk pracy, w obszarze geodezji i kartografii oraz nadzorowanie merytoryczne ich realizacji; - Monitorowanie wydatkowania dotacji budżetowych na zadania zlecone jednostkom samorządu terytorialnego z zakresu geodezji i kartografii;
- Monitorowanie prawidłowości realizacji dochodów budżetu państwa w zakresie właściwości Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej;
- Przygotowywanie – w oparciu o informacje przekazane z powiatów – propozycji harmonogramu realizacji wydatków budżetu Wojewody oraz aktualizowanie harmonogramu realizacji wydatków;
- Obsługa finansowa postępowań prowadzonych w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej;
- Realizacja zadań związanych ze sprawozdawczością, wynikających z programu badań statystycznych w zakresie sporządzania sprawozdania z wykonania prac scaleniowych – RRW-9.
liczba wejść: 3310
Metryka strony
Data publikacji : 09.03.2016 Data modyfikacji : 05.08.2024
Rejestr zmian
Osoba publikująca: Alicja Chrzanowska
Biuro Obsługi Urzędu
Autor :